Často kladené otázky
Vaše otázky
-
Ako mám objednať tovar?
-
Akým spôsobom doručujete tovar ?
-
Aká je cena prepravy (poštovné) ?
-
Ako môžem zaplatiť za tovar ?
-
Kedy mi doručíte tovar ?
-
Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru ?
-
Ako nakupovať na splátky?
Ako mám objednať tovar?
Postup je jednoduchý, systém Vás navedie.
1. Vyberte si tovar, ktorý ste sa rozhodli objednať a kliknite na tlačítko " Do košíka"
2. Po vložení tovaru do košíka sa Vám zobrazí Váš tovar v nákupnom košíku. Tu sa môžete rozhodnúť, či chcete v nákupe pokračovať, v tomto prípade kliknite na tlačítko " Pokračovať v nákupe " a postup zopakujte ako pri predchádzajúcom tovare. Pokiaľ ste si vybrali iba tento jeden produkt, ešte aj v košíku môžete upraviť počet kusov Vami vybraného tovaru. Následne kliknite na tlačítko "Objednať"
3. Týmto vstupujete do formulára " Súhrn objednávky", kde vidíte Vaše vybrané produkty. Ďalej je potrebné starostlivo vyplniť všetky povinné políčka (sú označené * hviezdičkou), súvisiace s Vašim kontaktným e-mailom, Vašou adresou, pokiaľ si prajete tovar doručiť na inú adresu, ako je Vaša, môžete ju zmeniť po odkliknutí políčka " Odlišná adresa pre doručenie" . Ďalej máte výberové políčka, kde je nutné vybrať spôsob doručenia, spôsob platby za tovar, poprípade do kolónky pre poznámky môžete vpísať Vaše špeciálne požiadavky, priania a pod.... ďalej je nutné odkliknúť výberové políčko " Súhlasím s obchodnými podmienkami" na znak toho, že ste si obchodné podmienky prečítali a súhlasíte s nimi. Po dôkladnom vyplnení tohto formulára kliknite na tlačítko " Pokračovať na súhrn objednávky"
4. Otvorí sa Vám okienko, kde si môžete ešte raz prekontrolovať správnosť tovaru, ktorý si prajete objednať. Ak je všetko správne, kliknite na tlačítko " Odoslať objednávku " - Týmto ste právoplatne odoslali objednávku a následne Vám odošleme behom niekoľkých sekúnd na Vami zadanú e-mailovú adresu notifikáciu o prijatí objednávky.
Akým spôsobom doručujete tovar ?
Vami objednaný tovar posielame kurierskou službou. Tovar Vám doručia spravidla na nasledujúci pracovný deň po expedovaní. V deň, keď tovar expedujeme, posielame e-mailom notifikáciu o expedícii tovaru, kde je uvedený predpokladaný deň doručenia, ako aj číslo balíka pre možnosť sledovania zásielky.
Informáciu o prevzatí a termíne doručenia zásielky Vám zároveň pošle aj kurierska služba formou SMS ako aj e-mailom.
Pri preberaní tovaru dôsledne skontrolujte, či je obal v poriadku, či nejaví známky poškodenia, alebo nie je akýmkoľvek spôsobom roztrhnutý. Pokiaľ zistíte, že obal nie je v úplnom poriadku, okamžite oznámte túto skutočnosť kurierovi a zatiaľ neuhraďte dobierku, ani nepodpisujte preberací list, kým tam na mieste za prítomnosti kuriera nerozbalíte a neskontrolujete úplnosť a nepoškodenosť tovaru. Pokiaľ je tovar v poriadku, môžete tovar prevziať. V opačnom prípade je kurier POVINNÝ spísať s Vami protokol o vzniknutej škode a po jeho odsúhlasení ho na znak súhlasu potvrdíte. Ak tento postup neurobíte, nikto Vám už reklamáciu neuzná, pokiaľ doma zistíte, že je tovar poškodený.
Ďalšou možnosťou je osobný odber tovaru.
Aká je cena prepravy (poštovné) ?
Cena prepravy sa odvíja od ceny objednaného tovaru. Pokiaľ si objednáte tovar v celkovej hodnote do 40,-EUR, bude vám účtovaná preprava kurierskou službou 3,99 EUR
Pokiaľ celková hodnota Vami objednaného tovaru dosiahne hodnotu 40,-EUR a viac, tovar Vám doručíme ZDARMA.
Pokiaľ si tovar prevezmete osobne a teda ho nebudeme posielať, pochopiteľne za doručenie neplatíte.
Ako môžem zaplatiť za tovar ?
Za tovar môžete zaplatiť :
- Na dobierku - teda platíte kurierovi pri doručení tovaru. Tento spôsob úhrady nie je spoplatnený, teda platíte iba za tovar, poprípade za doručenie (poštovné)
- Bankovým prevodom vopred - po objednaní tovaru Vám odošleme zálohovú faktúru na Vami uvedenú e-mailovú adresu, na základe ktorej môžete vykonať úhradu. Túto faktúru neposiela náš systém automaticky, odosielame ju až po dôkladnej fyzickej kontrole úplnosti a kvality Vami objednaného tovaru. Túto kontrolu a následnú fakturáciu vykonávame v záujme ochrany našich zákazníkov, aby sme predišli predčasnej úhrade tovaru, ktorý by mohol byť nekompletný, nesprávny, či poškodený. V takom prípade musíme tovar preobjednať, čo so sebou prináša predĺženie dodacej lehoty. Platíte iba za tovar, ktorý ste si objednali a my máme istotu, že ten tovar aj dostanete.
- V hotovosti - tento spôsob platby je možný pri výbere osobného prevzatia tovaru
- Na splátky - Naša spoločnosť Vám umožňuje aj platbu na splátky cez splátkový systém Quatro. Návod ako na to a presné informácie získate v sekcii Ako nakupovať na splátky
Kedy mi doručíte tovar ?
Pokiaľ si objednáte tovar, ktorý máme priamo u nás na sklade a Vaša objednávka nám prišla do 12,00 hod, expedujeme tento tovar ešte v ten deň a teda Vám bude doručený spravidla nasledujúci pracovný deň, najneskôr druhý pracovný deň, v závislosti od vyťaženosti kurierskej služby.
Pokiaľ máme na stránke uvedené doručenie 3-7 pracovných dní, znamená to, že je tovar už nami objednaný a je na ceste k nám, resp. je dostupný u nášho dodávateľa. V takom prípade sa doručenie k Vám uskutoční v priebehu 3 -4 prac. dní, ojedinele do 7 prac. dní.
Pokiaľ je uvedená dostupnosť tovaru, ktorá sa viaže k nejakému konkrétnemu dátumu, znamená to, že je tovar toho času vypredaný aj u dodávateľa, ale už máme avízo o termíne predpokladaného naskladnenia. V tomto prípade je však termín naskladnenia iba informatívny a bez záruky a v prípade, že vykonáte predobjednávku takého tovaru, Vás budeme priebežne informovať o prípadných zmenách termínov doručenia.
Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru ?
Pokiaľ dôjde k situácii, že sa Vám tovar poškodí v dobe plynutia zákonom stanovenej záručnej lehoty (ak nie je uvedené inak) z dôvodu výrobnej vady, kontaktujte nás e-mailom, telefonicky, alebo osobne.
Tento tovar nám pošlite na našu adresu, priložte vyplnený REKLAMAČNÝ FORMULÁR , záručný list, resp. kópiu daňového dokladu, ktorý ste obdržali spolu s tovarom pri jeho doručení.
My tovar prevezmeme a postúpime dodávateľovi, ktorý tovar posúdi, či sa na charakter poškodenia vzťahuje záruka. Ďalej posúdi, či je tovar opraviteľný, alebo je nutná výmena za nový. Následne vykoná potrebné opatrenia (oprava , výmena), zapíše spôsob opravy do záručného listu a tovar bezodkladne posiela k nám, alebo priamo k Vám, v závislosti od dohody.
Reklamovaný tovar pošlite na adresu:
FISHOP s.r.o.
Malá ulica 633/16
943 52 Mužla